WYDZIAŁ KOMUNIKACJI ZGIERZ – ODBIÓR DOWODU REJESTRACYJNEGO
Sposób załatwienia sprawy:
pobranie biletu z „automatu biletowego” - ( dotyczy to zarówno osób, które zgłosiły się bezpośrednio do Wydziału – przycisk „E”, jak również osób, które zarezerwowały termin rozpatrzenia wniosku za pośrednictwem strony internetowej: przycisk – „U” ),
- stawienie się do stanowiska niezwłocznie po przywołaniu numeru widniejącego na pobranym bilecie,
- zgodność numeru PESEL/REGON wprowadzonego w momencie pobierania biletu z identyfikatorem właściciela pojazdu,
- zgodność nr PESEL/REGON wprowadzonego w momencie umawiania wizyty za pośrednictwem strony internetowej z identyfikatorem właściciela pojazdu,
- potwierdzenie wizyty umówionej przez Internet w siedzibie Wydziału w automacie biletowym nie później niż 10 minut przed wyznaczoną godziną załatwienia sprawy.
W przypadku nie dotrzymania powyższego warunku umówiona wizyta zostanie anulowana.
W przypadku stwierdzenia w dokumentach braków lub nieprawidłowości, rozpatrzenie sprawy nastąpi dopiero po uzupełnieniu braków lub usunięciu nieprawidłowości oraz wyznaczeniu nowego terminu poprzez pobranie z „automatu biletowego” kolejnego biletu lub umówienie wizyty przez Internet.
Wymagane dokumenty:
- pozwolenie czasowe,
- karta pojazdu, jeżeli była wydana i nie została w aktach pojazdu po rozpatrzeniu wniosku,
- pisemne upoważnienie w przypadku działania przez pełnomocnika oraz dokument potwierdzający tożsamość,
- zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym, jeżeli jest wymagane (np. upłynął termin następnego badania technicznego w czasie obowiązywania pozwolenia czasowego),
- dokument potwierdzający zawarcie obowiązkowego ubezpieczenia OC do wglądu (dotyczy pojazdów nowych i sprowadzonych z zagranicy rejestrowanych po raz pierwszy).
Jeśli potrzebujesz samych tłumaczeń, pomocy w samej opłacie akcyzy lub samej rejestraji także przyjedziemy. Zadzwoń i umów się.